BELLA AMMARA Trending Terkini Busana Fesyen Muslimah di Malaysia

Bella Ammara merupakan satu jenama fesyen muslimah yang kian menjadi trending di Malaysia. Pemiliknya, iaitu Belle Al Yahya dan suami, Carl Samsudin merupakan usahawan yang patut dikagumi dan dijadikan ikon untuk generasi muda sekarang. Jadikan mereka sebagai contoh untuk maju dan terus berjaya dalam bidang perniagaan yang kini mula didominasi oleh golongan bumiputra.

sumber gambar instagram belle al yahya

Baru-baru ini, Bella Ammara telah melebarkan sayap mereka dengan menubuhkan Bella Ammara Couture. Satu konsep yang bertenaga dan mantap, boleh kita lihat pada Bella Ammara Couture. Antara konsep yang dibawakan lebih kepada perincian manik dan rekaan eksklusif bakal pengantin di luar sana.

Melihat pada rekaan eksklusif yang menggegarkan jiwa-jiwa wanita, terutamanya yang bakal melangsungkan majlis istimewa, pasti anda terasa tidak jemu untuk melihat koleksi-koleksi Bella Ammara Coututre. Mari saksikan sedikit sedutan video mereka:





Catat Ulasan

[Peringatan Ikhlas]

Anda digalakkan untuk komen. Walaubagaimanapun komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis. Mohon jangan SPAM ruangan ini. Terima kasih atas kerjasama yang anda berikan.

Terbaru Lebih lama