Fobia Dengan Laksam. Lihat Apa Yang Wanita Ini Jumpa

Apa yang wanita ini jumpa sungguh mengejutkan. Nasib baik beliau belum sempat jamah apa-apa. Sebagai pengajaran kepada kita semua, agar perhati makanan sebelum masuk mulut. Kadang tu, ada makhluk pelik-pelik dalam makanan yang kita tak perasan tau. Hihih.


Kami mendapat isu ni daripada pemilik fb , nama dirahsiakan dan tertarik untuk membuat post di Magicalips. Kepada penjual di luar sana, pastikan kebersihan dalam makanan yang dijual. Jangan terlepas pandang benda-benda kecil sebegini. Peminat laksam boleh fobia nak makan dah lepasni.

Didapati ada tahi cicak dan rambut dalam laksam terbabit. Menjadi tanda tanya ialah, macamana boleh penjual tak perasan tahi cicak? Rambut mungkin boleh diterima lagi. Tapi, tahi cicak?? Eee. 



Catat Ulasan

[Peringatan Ikhlas]

Anda digalakkan untuk komen. Walaubagaimanapun komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis. Mohon jangan SPAM ruangan ini. Terima kasih atas kerjasama yang anda berikan.

Terbaru Lebih lama