Surat Cinta Ini Dibalas Secara Sarkastik Oleh Seorang Budak 11 Tahun.

Baru-baru ini, di laman Reddit seorang user, Lindsrae hangat memperkatakan isu surat cinta budak perempuan berusia 11 tahun kepada seorang budak lelaki. Dikatakan budak perempuan terbabit begitu meminati rakan lelaki di sekolahnya.



Soalan yang diutarakan dalam surat cinta tu sungguh ringkas dan mendalam sungguh! Hahah! Kelihatan seperti penerima surat tersebut sangat matang pemikiran dan isu ini menggelikan hati kami. Mungkin daengan harapan budak lelaki yang diminatinya akan respon seperti yang dijangka. Rupa-rupanya, apa yang dijawab betul-betul mengejutkan. 

Sorry dik, cuba lagi masa dah tahu siapa diri anda ok? Haha. Mungkin cuba masa umur anda 50? Sebab umur 18 belum tentu anda dapat kenal diri anda dengan baik lagi. Hihi.


Sumber gambar riddit user lindsrae

Catat Ulasan

[Peringatan Ikhlas]

Anda digalakkan untuk komen. Walaubagaimanapun komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis. Mohon jangan SPAM ruangan ini. Terima kasih atas kerjasama yang anda berikan.

Terbaru Lebih lama